för dig och mig och oss / önske- och fråge-inlägg

untitled

När jag och blåmesen skapade den här bloggen, hade vi nog inte någon större vision om vad den skulle vara, annat än att handla om böcker. Nu har den funnits i snart sex år och det har varit sex fina år, men det kan bli fler år som är ännu finare. Jag behöver därför hjälp från dig, du som läser den här otroligt osammanhängande bloggen, för att förbättra detta lilla hörn. Jag har huvudsakligen tre frågor, som jag hoppas att du vill besvara i en kommentar till det här inlägget, alternativt till vår mail (bookbirds(a)hotmail.com):

1. Hur ser din litteraturpreferenser ut? (Vad läser du helst och vad hoppar du helst över?)
2. Vad vill du läsa om på bloggen?
3. Har du några önskemål/förslag på hur den här bloggen kan bli bättre? (T ex, uppdateras den för ofta? Är inläggen för långa och ointressanta? osv.)

Har du egna frågor du vill ställa tillbaka, går det givetvis bra! Alla önskemål, åsikter, frågor och förslag är välkomna. Ha det fint i sommarljuset så länge, vi ses snart.

Er Stjärtmes.

P.S. För dig som undrar vad blåmesen hittar på nuförtiden, kan jag meddela att hon i ett födelsedagskort till mig, nyligen skrev att hon har läst ut Hundra år av ensamhet och nu läser Utvandrarna, samt peppar inför WoW med A Norlin. ♡

1 kommentar:

  1. 1. hoppar över bestsellers och deckare och läser, ja vad läser jag? väldigt spritt. ville skriva bra och fina böcker men det säger ju inte så mycket. läser efter vad jag känner är rätt för sinnesstämningen just då.
    2. åh. jag vill mest att bloggen uppdateras! vad ni vill skriva om gör mig inte så mycket. gillar era boksamtal t.ex
    3. samma som 2.

    fågelkram

    SvaraRadera